Yhdistykset

Kokoomuksen paikallisyhdistykset Porissa

Tutustu paikallisyhdistyksiin

Porissa toimii yhdeksän erilaista Kokoomuksen paikallisyhdistystä: kuusi kokoomusyhdistystä, kaksi naisten yhdistystä ja yksi nuorten yhdistys.

Tarkempia tietoja yhdistyksistä ja niiden toiminnasta saa ottamalla yhteyttä suoraan yhdistyksen puheenjohtajaan.

Porin Kokoomus ry

Porin Kokoomus on Satakunnan suurin jäsenyhdistys ja maksaneita jäseniä on noin 150 henkilöä. Yhdistys on perustettu 22.1.1919 ja on myös eräs suurimmista koko Suomessa. Yhdistyksen suuruus takaa myös, että Porin Kokoomuksella on poikkeuksellisen paljon vaikutusvaltaa kunnallisjärjestössä, Satakunnan Kokoomuksessa ja Kokoomuksen puoluekokouksessa.

Jenni Huhtapelto

Terhi Uusitalo

Anttivesa Knuuttila

Eero Vanhakartano

Janne Harjamäki

Jaana Välimäki

Petri Lahtinen

Jyrki Liivola

Eero Luoma

Kaikkien sähköpostiosoite on muotoa

facebook.com/kokoomusporissa

Porin Nuorkokoomus ry

Porin Nuorkokoomus on tarkoitettu kokoomuksen toiminnasta kiinnostuneille alle kolmekymppisille henkilöille. Jäsenenä kuulut samalla Kokoomukseen puolueena sekä piiritasolla Satakunnan Kokoomusnuoriin.

Nuorkokoomus on jo vuonna 1947 perustettu Porin alueella toimiva Satakunnan Kokoomusnuorten suurin paikallisyhdistys. Toimimme tiiviissä yhteistyössä niin Satakunnan Kokoomusnuorten kuin muiden porilaisten kokoomusyhdistysten kanssa.

Vaikuttamisen lisäksi Nuorkokoomuksen toiminnan ytimessä ovat verkostoituminen ja yhdessäolo samanhenkisten nuorten kanssa, tapahtumista, tempauksista ja tietenkin bileistä.

Aaro Ali-Hokka

Jäsenmaksu 25 euroa / vuosi.

facebook.com/PorinNuorkokoomusRy

Porin Nuorkokoomus

Meri-Porin Kokoomus ry

Jyrki Laine
040 540 2001

Samir Hiltunen

Antti-Jussi Vesa

Harri Laine

Jyrki Kangas

Karoliina Tala

Helena Isoviita

Jäsenmaksu 50 euroa / vuosi.

facebook.com/meriporinkokoomus

Noormarkun Kokoomus ry

Noormarkun Kokoomus ry on rekisteröity vuonna 1980. Yhdistyksen tehtävänä on hoitaa valtiollista, kunnallista ja muuta vaalitoimintaa, sekä hoitaa kunnallisia luottamustoimia ja näin ollen edistää kuntalaisten parasta.

Noormarkun Kokoomus ottaa aktiivisesti osaa myös puolueen, piirin ja kunnallisjärjestön toimintaan, sekä järjestää talkoita ja tempauksia sekä virkistys- ja tiedotustoimintaa.

Mika Lähteenmäki

Antti Koskela

Mauri Viitanen

Jäsenmaksu 50 euroa / vuosi.

Noormarkun Kokoomusnaiset ry

Noormarkun Kokoomusnaiset ry on vuonna 1977 perustettu Kokoomuksen Naisten Liiton jäsenyhdistys. Jäseniä on tällä hetkellä kolmisenkymmentä. Pyrimme järjestämään jäsenillemme sekä poliittista että virkistystoimintaa ympäri vuoden. Toimimme yhteistyössä muiden Porin alueen kokoomusyhdistysten kanssa, eritoten Noormarkun Kokoomus ry:n ja Lassilan Kokoomus ry:n kanssa. Jäsenmaksumme on 45 euroa/vuosi, joka sisältää Nykypäivä-lehden.

Teresa Kaaresmaa

Minna Turpeinen

Minna Turpeinen

Satu Hatanpää

Jäsenmaksu 45 euroa / vuosi.