KANSALAISLIVE

Tule mukaan, me kuuntelemme Sinua.

Kansalaislive on uusi hieno mahdollisuus vaikuttaa

ja ottaa asioista selvää.  Tapaamme säännöllisin väliajoin ja

keskustelemme arkipäivän kiinnostavista puheenaiheista.

Kysymykset tulevat kansalaisilta, vastaajat löytyvät

kuntapäättäjistä ja virkamiehistä.

Paremman Porin rakentamisessa tarvitaan päättäjien korvia

ja meitä tavallisia porilaisia, jotka haluamme ottaa asioista selvää.

Linkkaa itsesi linjoille:

Torstaina 6.5.2021 klo 19.00  kansalaisia kiinnostava kuuma peruna kaivetaan esiin tekniseltä toimialalta, PUISTOT JA LEIKKIPUISTOT. Kansalaislivessä keskustelua nuotittaa Kokoomuksen valtuustoryhmän puheenjohtaja Anttivesa Knuuttila. Mukana vastaamassa myös Veera Forsbacka, Maria Rautanen ja Mikko Pakkasela.

Torstaina 20.5.2021 klo 19.00  keskustelemme sivistystoimialan päivän polttavasta aiheesta Johanna Siitarin, Kaarisillan yhtenäiskoulun rehtorin johdolla.

Torstaina 27.5.2021 klo 19.00  on vuorossa ympäristö- ja elinvoimatoimiala. Epäilemättä kuuman perunan löytymisessä ei ole vaikeuksia, kun päästään toukokuun loppupuolelle. Tilaisuudessa vastauksia kysymyksiin jakaa pitkän linjan yrittäjä, Jari Taimi.

Kevään viimeinen Kansalaislive ammutaan eetteriin torstaina 3.6.2021 klo 19.00. Perusturvan toimiala koskettaa meitä jokaista monella tapaa elämän eri vaiheissa. Löytyykö vastauksia  tärkeisiin kysymyksiin, siitä huolehtii illan vetäjä  Mari Kaunistola, johtamisen lehtori ja  monissa luottamustehtävissä ansioitunut yhteisten asioiden hoitaja.

Lähtisitkö kanssamme... ehdolle?